پلی استیشن مهندس ارشد ساخت را برای تیم حفظ بازی "Newly Created" استخدام می کند

پلی استیشن مهندس ارشد ساخت را برای تیم حفظ بازی "Newly Created" استخدام می کند

سونی همیشه در مورد حفظ بازی موضع نسبتاً عجیبی داشته است، اما به نظر می‌رسد قبل از بازسازی پلی‌استیشن پلاس، همه چیز را جدی‌تر می‌گیرد. گرت فردلی، که به عنوان مهندس نرم افزار برای الکترونیک آرتز و آزمایشگاه های فونیکس کار کرده است، اخیراً به عنوان مهندس ارشد ساخت برای "تیم جدید حفظ بازی" آن طبق لینکدین از طریق ResetEra به پلی استیشن پیوسته است.

 

فردلی از مایک بیشاپ به خاطر آوردن او به عنوان استخدام اولیه تشکر کرد و افزود: "بیایید برویم و مطمئن شویم که تاریخ صنعت ما فراموش نمی شود!" بیشاپ از ژانویه 2017 در استودیوی پلی استیشن به عنوان مدیر QA جهانی برای تیم عملیات مهندسی کار کرده است. دامنه دقیق تیم حفظ بازی ناشناخته است، اما با توجه به اینکه چگونه عناوین یکپارچهسازی با سیستمعامل به شدت در سطوح جدید پلی استیشن پلاس نقش دارند، آنقدرها هم غیرمنتظره نیست.

 

اینکه آیا این منجر به ویژگی‌هایی مانند شبیه‌سازی بومی PS3 در PS5 می‌شود، هنوز مشخص نیست، پس با ما همراه باشید. در همین حال، پلی استیشن پلاس جدید در 23 می برای آسیا، 13 ژوئن برای آمریکا و 22 ژوئن برای اروپا عرضه می شود.

کلمات کلیدی :

PlayStation

استخدام سونی

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/7dd0

خبرنامه بازی ها

گالری